Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Supa de curcan

 O supa minunata si perfecta pentru zilele de sarbatoare sau pur si simplu pentru o duminica in familie. As putea zice ca mi-a placut chiar mai mult decat supa de pui.

Avem nevoie de:

  • o pulpa de curcan
  • 1 radacina de telina mica
  • 1 gulie
  • 1 pastarnac
  • 5 morcovi
  • 1 ceapa 
  • 1 lingurita sare
  • un pic de piper ( ideal piper boabe)
  • pentru un gust mai intens puteti folosi si un cub de legume, dar nu e necesar 
  • taitei (eu am folosit patrate) 
  • patrunjel verde tocat
  • Pulpa de curcan o crestam pe langa os si o punem la fiert in apa rece cu sare (am folosit un vas de 4.5 l ).
  • Cand incepe sa fiarba indepartam spuma pana devine limpede. 
  • Adaugam boabele de piper si mai lasam sa fiarba aproximativ o ora. 
  • Cand carnea este pe jumatate fiarta adaugam legumele curatate, spalate si taiate in doua daca sunt foarte mari.
  • Mai completam cu apa fierbinte daca a scazut si lasam sa fiarba la foc mic.

  • Cand sunt fierte atat legumele cat si carnea, scoatem carnea si legumele pe o farfurie si strecuram supa.
  • Indepartam carnea de pe os cat este inca calda si o partea din ea o taiem bucatele si o adaugam in supa. ( cu cealalta parte eu am facut o salata)
  • La fel adaugam 2 morcovi taiati rondele (legumele fierte le-am folosit la salata).
  • Pastele le fierbem separat in apa cu sare si la final le adaugam in supa.
  • Servim supa calda cu patrunjel verde tocat.

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...