Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Cartofi cu mozzarella la cuptor

 Desi eu nu mananc branzeturi deloc,  din cand in cand mai am cate un exces de a face celor din jur ceva cu produse din categoria aceasta. Nu pot decat sa ii cred pe cuvant cand imi zic ca mancarea a iesit buna, pentru ca evident eu nu gust :).
Avem nevoie de:
  • 4-5 cartofi
  • 4 masline
  • 4 felii sunca 
  • 100 ml smantana 
  • 1 ou
  • 1 bila mozzarella 
  • sare si piper 
  • Cartofii curatati, spalati si taiati cubulete, ii fierbem in apa cu putina sare. 
  • Nu trebuie sa fie fierti foarte tare pentru a nu se zdrobi, cand intra furculita in ei sunt ok.
  • Scurgem cartofii de apa si ii punem intr-o tava mica de ceramica sau orice alt vas rezistent la caldura.
  • Taiem maslinele si sunca bucatele mici si le punem peste cartofi.
  • Taiem si cateva bucatele din mozzarella si le presaram peste cartofi.
  • Saram si piperam.
  • Smantana o amestecam cu oul si o turnam peste cartofi.
  • Punem deasupra felii de mozzarella si dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de 20-25 de minute.
Scoatem din cuptor si servim mancarea calda. 

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...